Müügitingimused

Galditex OÜ Müügitingimused

Kehtiv alates: 03.2025
E-pood: www.garditex.ee
E-post: pood.garditex@gmail.com
Tel: +372 5801 5344

Sisukord:

  1. Ostutingimuste ulatus ja kehtivus
  2. Toote- ja hinnainfo
  3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine
  4. Toodete eest tasumine
  5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
  6. Taganemisõigused, kohustused ja pretensioonide esitamise kord
  7. Mida ei peeta defektideks ja olulisteks puuduseks
  8. Isikuandmed ja nende kasutamine
  9. Muud tingimused

1. Ostutingimuste ulatus ja kehtivus

1.1 Ostutingimused kehtivad müüja, Galditex OÜ (registrikood 11412332, aadress Õismäe tee 89-5, Haabersti linnaosa, Tallinn, Harju maakond 13515, Eesti, e-post: pood.garditex@gmail.com) ja Tellija vahel veebipoe garditex.ee vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta. Need tingimused kehtivad kõikide veebipoe kaudu sooritatud ostude suhtes, sealhulgas eripakkumiste ja kampaaniate puhul.

1.2 Lisaks Ostutingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3 Müüja on õigustatud E-poe arengust tulenevalt ja E-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides Ostutingimusi ja hinnakirja muutma. Muudatused jõustuvad vastava muudatuse avaldamisest interneti leheküljel garditex.ee. Kui Tellija edastas oma tellimuse enne muudatuste jõustumist, kohaldatakse tellimuse edastamise ajal kehtinud Ostutingimusi, kui seaduses või Ostutingimustes ei ole ette nähtud teisiti.


2. Toote- ja hinnainfo

2.1 E-poes müüdavate toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 22%.

2.2 Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud eurodes (EUR) ühiku kohta toodete juurde. Ühik on märgitud toote kirjelduses – meeter, tükk, paar, komplekt jm. Ostetud toodetele lisandub transpordihind, mis arvutatakse Tellija ostukorvis pärast kohaletoimetamisviisi valikut. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

2.3 Müüja jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Hinnamuudatused ei mõjuta Tellijale esitatud tellimusi, kui tellimus on juba esitatud ja tasumine on laekunud Müüja arvelduskontole. 

2.3.1 Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ja tagastada tellimuse summa või nõuda ostjalt toote tagastamist, kui toote hind on eksituse tõttu oluliselt alla turuhinna.

2.4 Toote hinnad veebipoes (garditex.ee) ja füüsilistes poodides kohapeal võivad erineda, vahede erinevusi ei korvata. 

2.5 Veebipoes kuvatud tootepildid võivad erineda tegelikest toodetest. Toote tegelik värv ja tekstuur võivad erineda piltidel olevast, kuna värvide kuvamine sõltub iga kuvari seadistustest ja valgusoludest. Ehkki oleme püüdnud tagada, et pildid kajastaksid tooteid võimalikult täpselt, võivad erinevad seadmed ja ekraanid mõjutada värvide ja detailide nähtavust.

Soovitame Tellijal enne ostu sooritamist tutvuda toote kirjeldustega, et saada põhjalikum ülevaade toote omadustest ja funktsioonidest. Kui Teil on küsimusi toote täpsete omaduste või värvi kohta, palun võtke meiega ühendust, et saaksime Teid aidata.

Kangaste väljalõike puhul:

2.6  Miinimumtellimus: Enamasti on minimaalne kogus 0,1 m, kuid mõne kanga puhul võib see olla suurem. Minimaalne valitav pikkus on 0.1 m, hind arvutatakse jooksvalt iga 0.1 m (10cm sammu) järgi.

2.7 Lõikamine: Kangas lõigatakse järjestikuse tükina, välja arvatud juhul, kui klient soovib eraldi mõõte.
2.8 Mõõtmistäpsus: Kuna kangad lõigatakse käsitsi, võib esineda kuni ±1-3 cm erinevus.
2.9 Mustrite arvestamine: Kui kangal on kindel muster või korduv mustri samm (mustrielement, mis kordub teatud kauguse järel nii pikkuses kui ka laiuses), tuleks arvestada lisamaterjaliga, et muster tootel jookseks ilusasti kokku.


3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1 Tellija ostukorv luuakse, kui Tellija klikib lingile „Lisa ostukorvi”.

3.2 Ostukorvis olevate toodete arvu saab muuta lahtris „kogus”. Tellimuse vormistamiseks, et liikuda edasi kassa lehele, tuleb klikkida nupule „Mine kassasse”. Tellija suunatakse tellimuse vormistamise kassa leheküljele.

3.3 Tellimust saab vormistada registreerimata külalisena ehk ilma kontota. Kassa lehel tuleb sisestada nõutavad andmed, nõustuda müügitingimustega, ja vabatahtlik e-post, ostukorvi salvestamisega nõustumine “Teie e-post ja ostukorv salvestatakse, et saaksime selle tellimuse kohta vajadusel meilisõnumeid saata” ning klikkida nupule „Esita tellimus”.

3.4 Tellimuse vormistamise leheküljel olevate lahtrite täitmisel tuleb olla tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Tellija poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine. Müüja ei vastuta Tellija poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või muude tagajärgede eest.

3.5 Müügileping loetakse sõlmituks ja tellimuse täitmist alustatakse, kui tellimus on esitatud ja arve järgi tasumisele kuuluv summa on laekunud Müüja arvelduskontole. Kui tellimus on esitatud, kuid makse ei laeku, võib Müüja tellimuse tühistada.

3.6 Kangaste mõõtmine toimub 10 cm (0,1 meetri) täpsusega, mis tähendab, et tellimusi saab esitada 0,1 m sammuga (nt 0,5 m, 1,2 m, 3,7 m jne).

3.7 E-poes kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikust tootest. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad.

3.8 Klienditugi töötab tööpäeviti kell 10-18. Klienditoe telefon on +372 5801 5344 või email pood.garditex@gmail.com. Klienditugi töötab eesti, vene ja inglise keeles.

4. Toodete eest tasumine

4.1 Makse sooritamiseks tuleb valida tellimuse vormistamise leheküljel sobiv makseviis:

  • Pangalingid: Swedpank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Citadele, Revolut, N26 – Montonio vahendusel Pangalingid
    Swedbank Estonia
    SEB Estonia
    LHV Estonia
    Luminor Estonia
    Coop Pank
    Citadele Estonia
    Revolut Estonia
    N26 Estonia
  • Arve alusel ülekandega Müüja pangakontole. Arve saadetakse Tellijale tellimuse kinnitusena e-posti teel. Maksetähtaeg on 3 päeva alates tellimuse kinnituse/arve kuupäevast. Tellimuse täitmisega hakatakse tegelema alates hetkest, kui arvel näidatud kogusumma on laekunud Müüja pangakontole. Kui raha ei laeku maksetähtaja jooksul, siis tellimus ja arve tühistatakse automaatselt.
  • Inbank: Maksa hiljem, lisatasudeta Maksa hiljem, lisatasudeta

    Tasumine järgmisel kuul või kuni 3-s osas koostöös Inbankiga ilma intressideta.

    Pay next month

    Pay in two parts

    Add 0.00€ to the cart to use this payment method

    Pay in three parts

    Add 0.00€ to the cart to use this payment method
  • Krediit/deebetkaart: Kaardimakse Kaardimakse
    Maksa krediit- või deebetkaardiga Montonio vahendusel.

4.2 Maksetingimused:

  • Ettemaks: 100% arve järgi tasumisele kuuluvast summast tasutakse tellimuse vormistamisel.

5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1 Tellimuse vormistamisel saab valida sobiva kohaletoimetamisviisi:

  • Tulen ise järgi: Õismäe kauplusesse “Garditex” Kollane Keskus 2.korrus (Õismäe tee 107a, Tallinn) või Lasnamäe kauplusesse “Vuaal” Mustakivi Keskus 2.korrus (Mahtra 1, Tallinn) – TASUTA
  • Unisend pakiautomaat: 2.50€
  • DPD pakiautomaat: 3.50€
  • Omniva pakiautomaat: 4,00€
  • Omniva postkontor/postipunkt: 4,00€

5.2 Ostukorvi summa üle 70 € tellimustele kohaletoimetamine tasuta.

5.3 Tellimuse vormistamisel on soovitatav kontrollida esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta kohaletoimetamise viivituste eest, kui need on tingitud Tellija poolt esitatud ebatäpsetest andmetest.

5.4 E-poes kuvatud tooted on tavaliselt laos olemas. Kui toode puudub, teavitab Müüja sellest Tellijat ja pakub võimaliku uue tarneaja või toote asendamise.

5.6 Kui Tellija ei ole kohaletoimetamisest või pakiautomaadi kogumisest viie päeva jooksul teavitatud, on Müüjal õigus tellimus tühistada. Tasutud summa tagastatakse Tellijale pärast tellimuse tühistamist

6. Tellija ja müüja õigused ning kohustused, tehingust taganemine ning pretensioonide esitamise kord

6.1 Tellija õigused ja kohustused

6.1.1 Kliendi kohustused:
  1. Tellimuse eest tasumine: Tellija kohustub tasuma tellimuse eest täies ulatuses vastavalt müügitingimustes esitatud makseviisidele ja -tingimustele.

  2. Korrektsed andmed: Tellija kohustub esitama tellimuse esitamisel tõesed ja korrektsed kontaktandmed (sh nimi, aadress, telefoninumber ja e-posti aadress). Ebaõigete andmete esitamise korral ei vastuta Müüja tellimuse täitmise hilinemise või tellimuse mittetäitmise eest.

  3. Kauba vastuvõtmine: Tellija kohustub kauba kättesaamisel kontrollima toote seisukorda ja vastavust tellimusele. Tellija kohustub teatama koheselt kauba defektidest või olulistest puudustest Müüjale vastavalt müügitingimustes esitatud juhistele.

  4. Kauba õigeaegne kättesaamine: 
    Tellija kohustub võtma kauba vastu õigeaegselt. Kui Tellija ei tule toodetele tähtaegselt järele (ei võta kaupa välja pakiautomaadist, postipunktist ega postkontorist määratud aja jooksul), saadetakse tooted tagasi Müüjale. Müüja teavitab Tellijat, et tellimuse täitmine on lõpetatud ning tooted on Müüja valduses. Müüjal on õigus hoida tooteid kuni 30 päeva, andes Tellijale võimaluse kaupa välja nõuda. Kui Tellija ei tule kaupadele järele 30 päeva jooksul alates teavitamisest, on Müüjal õigus tooted realiseerida. Tellijale tagastatakse toodete eest tasutud summa, millest on maha arvatud kauba tagastamise ja hoidmisega seotud kulud. Müüja ei vastuta toote kadumise või kahjustumise eest pärast tähtaega, kui Tellija ei ole kaupa õigeaegselt vastu võtnud. Müüja ei vastuta toote tarnest tingitud probleemide korral, sh tarnekoha hoiustamistingimuste mittesobivuste puhul (nt. temperatuur, niiskus). 

  5. Kauba kasutamine: Tellija kohustub kasutama kaupa vastavalt tootja juhistele ning hoidma toodet heaperemehelikult. Toote kahjustamise või väärkasutuse korral ei vastuta Müüja defektide eest.

  6. Informatsiooni kasutamine ja levitamine ainult kirjaliku nõusolekuga: Ilma kirjaliku õiguseta ei ole lubatud jagada meie informatsiooni, v.a mitte kahjustaval viisil meid promotsiooneerival eesmärgil.

    Meie veebipoe, füüsiliste poodide ja töötajate (sealhulgas nende kontaktandmete) poolt kättesaadava informatsiooni (sealhulgas tellimused, veebipoe sisu, statistilised andmed ja turundusmaterjalid) levitamine ja kasutamine on keelatud. See hõlmab, kuid ei piirdu, järgmiste tegevustega: sisu kopeerimine, dubleerimine, enda jaoks kasutamine või avaldamine ajakirjanduslikel, statistikalistel või turunduslikel eesmärkidel. Klientidel ja külastajatel ei ole õigust sellist informatsiooni levitada. Kui soovite kasutada meie informatsiooni, pöörduge meie poole kirjalikult aadressil pood.garditex@gmail.com, et saada vajalikud õigused, välja arvatud juhul, kui soovite meie poodi või veebipoodi mitte kahjustaval viisil promotsioneerida (nt sõbrale soovitamine, sotsiaalmeedias jagamine jne).

6.1.2 Kliendi õigused

  1. Külastamine ja eritellimuste/teenuste tellimine

    Meie veebipoes on külastajatel võimalus tutvuda toote- ja teenuste valikuga, küsida hinnapakkumisi eritellimustööde osas ning sooritada oste turvaliselt.

    Ettevõtte, toodete ja teenuste kohta on kogu vajalik teave kergesti kättesaadav. Tagame, et kõik tellimuste sisud hoitakse turvaliselt ning maksete info on krüpteeritud, et kaitsta meie klientide andmeid ja tagada ostukogemuse turvalisus.

  2. Taganemisõigus ja pretentsioonide esitamine (täpsemalt punktis 6.1.3)
    Klient võib taganeda ostetud kaubast 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest, kui toode on originaalpakendis, kasutamata ja defektita. Klient peab viivitamatult teavitama müüjat toote defektidest või olulistest puudustest. Klient võib nõuda toote parandamist, asendamist või raha tagastamist vastavalt müügitingimustes toodule. Eritellimustööd ja mitte oluliste puudustega tooteid ei kuulu tagastamisele.

  3. Toote vastavus
    Õigus saada toode, mis vastab tooteinfole veebilehel, tellimusele kvaliteedi ja mõõtude osas, v.a juhud mis on toodus müügitingimuste punkt 2 ja punkt 7. välja. Kui toode ei vasta tellimuse tingimustele, on kliendil õigus nõuda asendamist või tagastamist.

  4. Tarbijakaitse seadused
    Eelistame omavaheliste lahenduste ja kokkulepete leidmist, kuid juhul kui seda ei saavutata, siis on võimalik kliendil pöörduda Tarbjakaitse või Harju Maakohtu poole.

  5. Isikuandmete kaitse
    Ainult kliendi enda isikuandmete kohta infopäring ning soov kustutada / lahkuda nt uudiskirja listist. 

6.1.3 Taganemisõigus:
Meie veebipoes garditex.ee sõlmitud lepingutele kehtib 14-päevane taganemisõigus, mis võimaldab Tellijal toote tagastada ja lepingust taganeda ilma põhjendamata, kui toode ei ole defektne ja/või oluliste puudustega. Kui tootel esinevad defektid ja/või olulised puudused, peab Tellija need tõendama, järgides allpool toodud protseduuri.  Taganemisõigus hakkab kehtima alates kauba üleandmise päevast. 

TAGASTAMISÕIGUS EI KEHTI FÜÜSILISTEST POODIDEST (meie pood-ateljee Õismäel ja pood Lasnamäel) OSTETUD KAUBALE.

Eritellimustööd ei kuulu tagastamisele! 

Palume tähelepanu, et eritellimustööd, sealhulgas, kuid mitte ainult, kohandatud kardinad, eritellimusel valmistatud kangad või muud spetsiifilised tooted, ei ole tagastatavad. Näited eritellimustöödest:

  • Kardinad: Kohandatud kardinad, mille mõõdud ja disain on Tellija soovi kohaselt valmistatud.
  • Kangad: Erimõõdus või -disainiga kangad, mis on valmistatud vastavalt Tellija nõudmistele.
  • Kangamüük meetrite väljalõikena:
    Kangapoe puhul, kus kangast müüakse meetrite kaupa, ei ole avatud või lõigatud kangatükke sh meetritena välja lõigatud võimalik tagastada, välja arvatud juhul, kui kangas on defektne või ei vasta lepingutingimustele. Tellija peab enne kangast lõikamist olema teadlik, et tagastamine ei ole võimalik, kui kangast on juba lõigatud või kasutatud.
  • Voodipesu: Kohandatud tekikotid, padjapüürid, linad, mille mõõdud ja disain on Tellija soovi kohaselt valmistatud.
  • Sisekujunduselemendid: Näiteks dekoratiivpadjad, mille disain, kangas ja mõõdud on Tellija poolt eelnevalt kinnitatud.
  • Riided: Tellija individuaalsete soovide/mõõtude järgi õmmeldud, disainitud rõivad ja nende parandustööd.
  • Paigaldusteenus: ruloode, kardinapuude, -siinide paigaldustöö.
Oluline tähele panna, et defektide/puuduste hulka arvestatakse ainult toote enda defekte/puudused, kuid mitte tootepakendi defekte/puudusi.
 

6.1.4 Tagastamine 14-päevase põhjendamata tagastuse puhul

Tagastatava toote konditsioon:

  • Puuduseta
  • Täiskomplektne
  • Originaalpakendis
  • Kasutamata (sh toote silt peab olema alles ja toode peab olema kasutusjälgedeta)

Palun veenduge, et kõik kaubaga kaasnevad elemendid on tagastatud ning pakkida toode nii, et see tagasitarne ajal kahjustada ei saaks. Soovitame tuua tagastus meie poodi Õismäel või Lasnamäel. 

Taganemisavalduse esitamiseks peab Tellija:

  • Võtma Müüjaga ühendust kindlasti kirjalikult e-posti teel aadressil pood.garditex@gmail.com.
    Ainuüksi helistamine, SMS, chat platvormid (Whatsapp, Telegramm vm), sotsiaalmeedias (Facebook, Instagram, TikTok, Vk), postiga kiri ei sobi.
  • Tagastama toote 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest. Tagastamise kohta tuleb esitada selge teave, sealhulgas Tellija nimi, kontaktandmed, tellimuse number ja soov taganeda koos võimalusel põhjendusega. 

Tagastamisega seotud kulud katab Tellija, välja arvatud juhul, kui tagastatav toode on defektne või ei vasta lepingutingimustele. 

 

6.1.5 Tagastamine defektse/puudustega kauba korral

Defektse ja oluliste puudustega kauba tagastamise protseduur:

  1. Teavitamine:

    • Tellija peab defekti/olulise puuduse avastamisest viivitamatult teavitama Müüjat ainult e-posti teel aadressil pood.garditex@gmail.com.  Helistamine, SMS, chat platvormid (Whatsapp, Telegramm vm), sotsiaalmeedias (Facebook, Instagram, TikTok, Vk), postiga kiri ei sobi.
    • E-kirjas tuleks märkida:
      • Tellija nimi
      • Kontakttelefon
      • Tellimuse number
      • Defekti/puuduse täpne kirjeldus
      • Tõendusmaterjalina fotod ja/või videod, mis näitavad defekti ja/või olulisi puudusi.
  2. Pretensiooni esitamine:

    • Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või defekti avastamise korral peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote puuduse avastamisest.
  3. Toote tagastamine:

    • Müüja annab tellijale juhised, kuidas defektne toode tagastada.
    • Tellija peab tagastama toote algses pakendis, et vältida edasisi kahjustusi.
    • Oluline: palun veenduge, et kõik kaubaga kaasnevad elemendid on tagastatud ning pakkida toode nii, et see tagasitarne ajal kahjustada ei saaks.
    • Müüja katab tagastamise kulud, kui toode on tõepoolest defektne/oluliste puudustega.
  4. Asendamine või tagasimakse:

    • Garditex.ee vastutab toote nõuetele mittevastavuse (defektid ja/või olulised puudused) eest ja pakkuda on kaks võimalust:
      • Toote asendamine nõuetele vastava või puudusteta tootega.
      • Müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine Kliendi kulul.
    • Tagastamise korral hüvitab Garditex.ee Kliendile kauba eest tasutud summa ilma postikuluta, hiljemalt 30 tööpäeva jooksul peale kauba tagastamist ja defektide/oluliste puuduste kontrollimist.
 

6.2 Pretensioonide esitamise kord:

  • Garditex.ee vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või oluliste puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul alates kauba üleandmisest.
  • Garditex.ee ei vastuta Kliendi süül toote mis tahes defektide ja/või puuduste tekkimise eest, sealhulgas mis tahes defektide ja/või puuduste tõttu, mis on põhjustatud toote mittekorrapärasest hoiustamisest, kasutamisest, mitte ootustele vastavusest jne, täpsemalt näiteid võimalikest defektidest ja olulistest puudustest punktis 7. 
    Oluline tähele panna, et defektide/puuduste hulka arvestatakse ainult toote enda defekte/puudused, kuid mitte tootepakendi defekte/puudusi.
  • Toote nõuetele mittevastavuse või tehaseliste puuduste (defektid ja/või olulised puudused) korral on Kliendil õigus nõuda:
    • Toote asendamist nõuetele vastava või puudusteta tootega,
    • Või müügilepingust taganemist ning kauba tagastamist Garditex.ee kulul (v.a Müüja poolt välja saadetud Tellimuste tarne)
  • Müügilepingust taganemise korral hüvitab Garditex.ee Kliendile kauba eest tasutud summa koos postikuluga Kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 30 tööpäeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist.
  • Toote defektide või oluliste puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon meiliaadressile pood.garditex@gmail.com, märkides ära tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote nõuetele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus ning tõendusmaterjalina fotod ja/või videod.
  • Pretensioon toote defektid ja/või oluliste puuduste avastamise korral peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote defektide ja/või oluliste puuduse avastamisest.
  • Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

6.3 Müüja õigused ja kohustused

6.3.1 Müüja õigused:

  • Müüjal on õigus keelduda tagastamisest või pretensioonide rahuldamisest, kui tootel ei leidu tootja poolseid defekte ja/või olulisi puudusi., nt. toode on rikutud, kasutatud või kahjustatud viisil, mis takistab selle edasimüüki, täpsemad näited punktis 7.
  • Müüjal on õigus tühistada tellimus, kui tellitud tooted ei ole saadaval või laost otsa saanud. Sellisel juhul teavitab Müüja Tellijat ning tagastab tasutud kogusumma (tooted ja tarne).
  • Kui Tellija ei tasu arvet tähtaegselt, on Müüjal õigus tellimus tühistada. Müüja teavitab Tellijat viivitamatult ja kutsub üles tasuma arve hiljemalt 3 päeva jooksul, et vältida tellimuse tühistamist. Kui tasumine ei toimu, tühistatakse tellimus automaatselt ning Müüja ei kanna vastutust tellimuse mittetäitmise eest.
  • Kui Tellija ei tule toodetele tähtaegselt järele, teavitab Müüja Tellijat, et tellimuse täitmine on lõpetatud ning tooted on Müüja valduses. Müüjal on õigus hoida tooteid kuni 30 päeva, oodates Tellija järeletulekut. Kui Tellija ei tule tootele järele 30 päeva jooksul, on Müüjal õigus tooteid müüa ning Tellijale tagastatakse tasutud summa, kuid Müüja ei kanna vastutust toote kadumise või kahjustumise eest.
  • Müüjal on õigus nõuda ja paluda, et kliendid austaksid meie poodi, veebipoodi ning töötajaid või seotud isikuid. See hõlmab keeldumist tekitada või levitada informatsiooni pahatahtlikul või kahjustaval viisil, sealhulgas, kuid mitte ainult, meie poodide, veebipoe, töötajate ja seotud isikute, samuti kasutatavate meediakanalite (nt sotsiaalmeedia, chat-platvormid, kontod jne) ja meie veebipoe privaatsus- ja müügitingimuste suhtes. Kõik, kes seda ei tee, võivad kokku puutuda vastava karistuse või muu tagajärjega.

Müüja vastutuse välistamine:

  • Garditex.ee vastutab Tellija ees ja Tellija vastutab Garditex.ee ees käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest vastavalt Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudele ja ulatusele. Vastutuse ulatus on piiratud sellele, mis on seadusandlikult lubatud, ning ei hõlma kaudseid või kõrvalisi kahjusid, välja arvatud juhul, kui on kokku lepitud teisiti.
  • Müüja ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest, kui kahju või kohaletoimetamise viivitus on tingitud asjaoludest, mida Garditex.ee ei saanud mõjutada ega ette näha. Sellised asjaolud hõlmavad, kuid ei piirdu ainult, vääramatu jõu juhtudega, sealhulgas loodusõnnetused, sõjad, streigid, tegevuse peatamised, ametlikud piirangud, transpordihäired või muud sarnased sündmused, mis jäävad Müüja kontrolli alt välja.

7. Mida ei peeta defektideks ja olulisteks puuduseks

Antud list ei ole lõplik ja näited ei ole ammendavad. Toodud näited on illustratiivsed ning olukorrad võivad varieeruda. 

  1. Tavapärased kulumisjäljed:

    • Näide: Kui kardinad on kasutatud ja neil on mõned kerge kulumise märgid, nagu väikesed kriimustused või määrdumine, kuid nad ei mõjuta nende funktsionaalsust. Tooted, mis on mõeldud igapäevaseks kasutamiseks, võivad loomulikult näidata mingeid märke kulumisest.
  2. Värvitoonide erinevused:

    • Näide: Klient tellib kardinad kindla värvitooni järgi, kuid saadud toode on veidi erineva varjundiga. See ei ole tootmisdefekt, vaid võib tuleneda erinevatest tootmispartiidest või valgustingimustest. Kui värvitoon ei vasta täpselt klienti ootustele, kuid toode on siiski kvaliteetne ja korralikult valmistatud, ei loeta seda oluliseks puuduseks.
  3. Mugavuse puudumine:

    • Näide: Klient tellib voodipesu, mis on valmistatud teatud kangast, kuid leiab, et see ei ole piisavalt pehme või mugav tema jaoks. Kui toode vastab kvaliteedistandarditele, kuid ei vasta isiklikule mugavuse tasemele, ei loeta seda defektiks.
  4. Ebatäpsed mõõdud, mis ei ole tootmisveast tingitud:

    • Näide: Klient tellib kardinad kindla mõõduga, kuid ei mõõtnud akent õigesti ning saadud kardinad ei sobi akna mõõtmetega. Kuigi kardinad on korralikult valmistatud, ei saa neid pidada defektseks, kui nad vastavad tellimuse eritingimustele.
  5. Kliendi ebaõige hooldus:

    • Näide: Klient ei järgi hooldusjuhiseid, mis on toodud toote pakendil, ja seetõttu tekivad tootele kahjustused. Näiteks pesemine vales temperatuuris või vale pesuvahendi kasutamine. Need ei ole tootmisvead, vaid kliendi vastutus.
  1. Materjali loomulikud omadused:

    • Näide: Klient tellib naturaalsest puuvillast kardinad, kuid tootel on loomulikud variatsioonid, nagu väikesed ebaühtlused kangas. Need variatsioonid tulenevad materjali omadustest ning neid ei loeta defektideks, kui need ei mõjuta toote funktsionaalsust.
  2. Kliendi isiklikud eelistused:

    • Näide: Klient tellib eridisainiga kardinad ja avastab, et need ei sobi tema ruumi dekoratsiooniga nii hästi, kui ta ootas. See on isiklik maitse küsimus, mitte toote puudus või defekt.
  3. Tehnilised omadused:

    • Näide: Klient tellib kardinad, millel on teatavad tehnilised omadused, nagu valguse filtreerimise tase, kuid leiab, et need ei filtreeri valgust nii palju, kui ta eeldas. Kui kardinad vastavad tootja määratletud tehnilistele omadustele, ei loeta seda defektiks.
  4. Toote paigaldusprobleemid:

    • Näide: Klient ostab kardinad ja paigaldab need valesti, mistõttu nad ei rippu õigesti. Kuigi kardinad on korralikult valmistatud, ei saa neid pidada defektseks, kui probleem tuleneb vale paigaldamise tõttu.
  5. Erinevad tootmisstandardid:

    • Näide: Klient tellib eritellimusel valmistatud mööbli, millel on teatud disainielemendid, kuid need erinevad veidi toote reklaamitud fotodelt. Kui need erinevused on tingitud tootmisprotsessi loomulikest variatsioonidest ja ei mõjuta toote kvaliteeti, ei loeta neid defektideks.
  6. Toote pakendi seisund:

    • Näide: Klient saab toote kahjustatud pakendis, kuid toode ise on puutumatu ja korralikult valmistatud. Pakendi kahjustus ei mõjuta toote kvaliteeti ega funktsionaalsust, mistõttu seda ei loeta defektiks.
  7. Pikaajaline kasutamine:

    • Näide: Klient on kasutanud tooteid pika aja jooksul, mille tulemusel on tekkinud loomulikud kulumisjäljed. Need jäljed ei ole tootmisvead, vaid normaalne tulemus toote pikaajalisest kasutamisest.
  1. Toote mõõdukas värvitooni erinevus:
  • Näide: Klient tellib kardinad, mille värvitoon on kergelt erinev veebipoe piltidest tulenevalt monitori seadistustest või valgustingimustest. Selliseid väikseid värvierinevusi ei loeta defektiks, kuna need on tavalised digitaalse müügi puhul.
  1. Loomulik kulumine transpordi ajal:
  • Näide: Kui toote pakend on transpordi käigus kergelt kahjustatud, kuid toode ise on terve ja kasutuskõlblik, ei käsitleta seda defekti ega puudusena. See on osa tavapärasest transpordiprotsessist.
  1. Erinevus käsitsi valmistatud toodetes:
  • Näide: Kui tellitud käsitööna valminud kardinatel esineb vähesel määral variatsioone võrreldes tootefotodega, ei loeta seda defektiks. Käsitöönduslike toodete puhul on individuaalsed erinevused normaalsed ja isegi oodatud.
  1. Vale hooldus või ebaõige kasutamine:
  • Näide: Kui klient peseb või hooldab toodet juhiste vastaselt ja see põhjustab kahjustusi (nt kokkutõmbumine, värvi tuhmumine), ei loeta seda defektiks ega tootepuuduseks. Vastutus lasub kliendil, kes ei järginud toote hooldusjuhiseid.
  1. Kerged kortsud ja voldid tekstiilitoodetel:
  • Näide: Tekstiilist toodetel, nagu kardinad või voodipesu, võivad esineda transpordi või pakendamise tõttu väikesed kortsud või voldid. Neid ei käsitleta defektina, kuna need on kergesti parandatavad toote triikimise või pesemise teel.
  1. Käsitsi mõõdetud toodete väiksed kõrvalekalded mõõtmetes:
  • Näide: Kui klient tellib kardinad ja need erinevad tellitud mõõtudest 1-3 cm ulatuses, ei käsitleta seda puudusena. Käsitsi mõõdetud või valmistatud toodetel võivad esineda väikesed kõrvalekalded standardsete tootmistolerantside piires.
  1. Ebaõiged ootused toote funktsionaalsuse osas:
  • Näide: Kui klient tellib pimendavad kardinad, kuid leiab, et need ei pimenda tuba täielikult vastavalt tema ootustele, kuigi kardinate kirjelduses on selgelt määratletud pimenduse tase, ei peeta seda defektiks ega puuduseks.
  1. Käsitletav parandusvajadus:
  • Näide: Kui toode vajab pärast pikka kasutamist väikest parandus- või hooldustööd (näiteks kulunud tõmbluku vahetamist voodipesul), ei loeta seda tootmisdefektiks, vaid tavalise hoolduse osaks.

8. Isikuandmed ja nende kasutamine

8.1 Tellija isikuandmed on konfidentsiaalsed ja neid töödeldakse vastavalt isikuandmete kaitse seadusele ning Müüja privaatsuspoliitikale. Tellija nõustub, et Müüja töötleb Tellija isikuandmeid, et täita tellimusi, suhelda Tellijaga ning edastada informatsiooni ja pakkumisi.

8.2 Tellijal on õigus oma andmeid vaadata, muuta või kustutada. Selleks palume ühendust võtta e-posti teel pood.garditex@gmail.com.

9. Muud tingimused

9.1 Müüja ja Tellija vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta, võivad osalised pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni või Euroopa Liidu vaidluste lahendamise keskuse poole.

9.2 Kõik vaidlused lahendatakse Eesti Vabariigi seaduste alusel.

9.3 Garditex.ee veebipoe Müügitingimused on kergesti saadaval Müüja veebilehel garditex.ee ning Tellija on vastutav nende tingimustega tutvumise eest enne tellimuse esitamist.

My Cart
Hiljuti vaadatud
Categories